četvrtak, 11. rujna 2014.

Police - Jo Nesbo

Police je zadnji triler  Jo Nesba koji sam našla u knjižnici, s time da sam u redosljedu preskočila čitati još Leoparda i Phanthoma, koje ću posuditi čim ugrabim priliku. Nesbo je nesumnjivo jedan od najboljih autora današnjice, u što me uvjerio roman Police. Nova avantura Harryja Holea i policije u Oslu je iznimno napeto štivo, vrlo vješto ispričano, tako da se čitatelj lako navede na kivi trag, zamisli da sve zna i zatim iznenadi sa potpuno nočekivanim ali vjerodostojnim i logičnim objašnjenjem.
Harry Hole je manje disfunkcionalan nego u ranijim epizodama, ostavio se alkohola, sredio privatni život, prestao biti aktivni policajac i postao predavač na akademiji, ali ga na svakom koraku mame zamke koje mogu uništiti njegovu sreću poput kule od karata. 
Osim dinamične priče, ono što volim kod Nesboa su opisi Osla. Oslo je kritizirano u svim aspektima (saznajemo da ima jedan od najviših stupnja ovisnosti o heroinu u Europi, zvana je heroinska prijestolnica sjevera), opisi grada i njegove okolice su živi te daju dojam blistanja i kretanja iz riječi u riječ.
Nesbo se dokazao kao majstor trilera, a ja sam jedan od horde vjernih čitatelja koji će s oduševljenjem pratiti svaki njegov romen o Harryju Holeu!

Nema komentara:

Objavi komentar