utorak, 5. kolovoza 2014.

Tuđinka - Diana Gabaldon

Tuđinku sam uzela onako by the way i u biti nisam očekivala tko zna šta, tako da sam se pomalo iznenadila kad sam skužila da je riječ o vrlo poznatom i čitanom serijalu. Riječ je o knjizi koja miješa povijesni roman sa SF/fantasy tematikom, obilno začinjenom sa love story elementima. Medicinska sestra Claire Beauchamp se iz 1946. godine, nakon kraja Drugog svjetskog rata, nakon doticaja sa začaranim druidskim menhirom biva katapultirana 200 godina unatrag, gdje upada u sukob Škota i Engleza, ženi se za jednog Škota,  Jamesa Frasera, i sa njime proživljava niz vratolomija. U međuvremenu se pokuša vratiti u svoje vrijeme ali radi ljubavi ipak ostaje u 18. stoljeću. 
Priča je poprilično neočekivana, vrludava, puna akcije od početka do kraja. Glavni likovi su preidealni za moj ukus pa su mi nekad išli na nerve, iako ne to nije zaustavilo u čitanju.
E sad, nije da me knjiga nije zabavila, ali mi je pomalo sladunjava, tako da mislim da će serijal malo pričekati da ga se dalje primim. Iako moram priznati da me kopka što je dalje zadesilo Claire...

Nema komentara:

Objavi komentar