srijeda, 30. travnja 2014.

Ja sam glasnik - Markus Zusak


Australski pisac Markus Zusak, poznat po prekrasnoj Kradljivici knjiga, počastio nas je još jednom prekrasnom pričom. Ja sam glasnik je knjiga koja se postepeno mijenja sa razvijanjem radnje, te čitatelju polako ali sigurno zarobi srce.
Ed Kennedy je maloljetni taksist okružen prijateljima koje se jedva tako može i nazvati, majkom koja ga ne voli i starim ne baš mirišljavim psom Vratarom. Ed je poprilično beznadan lik, potpuno zaljubljen u prijateljicu, bez velikih ambicija, u životu koji ga je već zarobio sa svojom monotonijom i ispraznošću. Međutim, nakon junačkog prekida pljačke banke, život mu se mijenja jer počinje dobivati čudne zadatke od nepoznatog autora, koji upletenim ljudima i mijenjaju živote, a Eda ispunjavaju i donose mu životni smisao. Što se zapravo zbiva se ne otkriva do samoga kraja, a Edova transformacija iz jako emotivnog ali pasivnog mladića u aktivnog sudionika i dobročinitelja je fantastična. Likovi koji na početku djeluju antipatično i nesređeno, sa razvijanjem radnje otkrivaju zašto su na površini takvi, a iza kulise ranjivi i krhki.
Markus Zusak i u ovom slučaju očarava i oduševljava, te je Ja sam glasnik knjiga koje ćete se sjećati dugo nakon što ju pročitate, kao i Kradljivice knjiga.

Nema komentara:

Objavi komentar