ponedjeljak, 23. lipnja 2014.

Vrsta - Guillermo Del Toro, Chuck Hogan

Nastavljam pobjednicki niz post-apokalipticnog stiva koje obozavam :) i eto primih se Vrste.
Pocetak knjige jako obecava, ima paralizirajuci efekt i ja sam se doslovno ledila od straha. Medutim, sve mi se to razvodnilo putem, te je ultraparanoicni efekt izostao do kraja knjige. Nije da je prica losa, vec sam u zadnje vrijeme citala i bolje, pa je to vjerojatno utjecalo na moj dojam. Vampiri su ovdje strasni, krvozderni i nasilni te im se ne moze lako pobijeci; imaju karakteristike klasicnog vampira i cak nesto od zombija, ali u njihovoj biologiji je bitan jedan bramstokerovski detalj -  inicijator cijele zaraze je drakulovski lik, svemoguc, nenadmudriv i neunistiv, ljudskih osobina koliko i cudovisnih. I u tom grmu lezi zec - taj old school lik mi nije bas legao. Za poznavaoce tematike ima tu i lestatovskih osobina, tako da je Vrsta neki mix svega sto se o vampirima vise manje zna (sa iznimkama naravno!).
Vrsta je prvotno pisana kao scenarij za tv seriju, medutim prije no sto se to realiziralo je pretvorena u knjizevnu trilogiju. Tv serija ce tek biti snimljena.
S obzirom da se radi o trilogiji, svrsetak prvog dijela obecava dobru akciju u nastavcima, no na mene ce ipak malo pricekati. Mozda sam jos uvijek previse pod dojmom Prijelaza (ciji zavrsni, treci dio jos cekam!!!), pa je vampirska letvica isuvise visoko postavljena da bi ju neka nova knjiga preskocila...

Nema komentara:

Objavi komentar