ponedjeljak, 13. listopada 2014.

Tama u meni - Sally Green

Mogu slobodno reći da nisam ljubitelj priča vještičje tematike (kao ni zombija) ali se tu i tamo prepustim pa otkrijem i ponešto što mi se svidi. Tama u meni je klasična vještičja priča, tu se nalaze provjereni sastojci: obiteljska tragedija i izdaja, čaranje, dobro i zlo, te naravno, neizostavna ljubav života koja je, naravno, zabranjena. E sad, inače me sve to odbije jer je ta kombinacija recept za savršenu limunadu, što je u biti i ovdje slučaj, ali možda u malo manjoj mjeri pa sam to bezbolnije podnjela. A možda je i moja nevoljkost da čitam takvo štivo prihvatila jednostavnost ove priče pa mi je sve to bilo bezbolno... Mislim da se hard core ljubitelji vještičje tematike ovdje mogu razočarati, ali je možda taman krojena za manje zahtjvne čitatelje.
Seriju bi preporučila mlađahnoj publici kojoj bi se definitivno mogla jako dopasti, starija ekipa bi sigurno željela imati posla sa nečim slojevitijim i složenijem.
Nathan je sin crnog vještca i bijele vještice: otac je nestao a majka je izvršila samoubojstvo. Nathan je buntovan, izopčen i šikaniran, što ga može učiniti jako voljenim, ili poprilično antipatičnim. Meni je bio nekako u sredini te dvije krajnosti - malo ok, malo me nervirao... Pa eto, ne kažem da neću pročitati nastavke ali ću se te tematike kloniti na duže vrijeme. Čak i oko Harryja Pottera idem okolo naokolo, i ne privlači me nikako da ga se primim unatoč popularnosti.
Moram reći jednu bedastoću za kraj, ali koja se dogodila sigurno mnogo ljudi - neki put padnem na naslovnicu...i to je bio ovdje slučaj :) nije baš neki dubokoumni kriterij ali marketinški odjel izdavačke kuće je naprvio dobar posao...

2 komentara:

  1. Mhm, i ja nastradah djelomično zbog naslovnice, ali pretežno zbog svoje lakovjernosti - da je netko napisao, valjda, da je zadnja korica jestiva, mislim da bih išla po dva komada kruha da je usendvičim... Kokoš. :) Ali branim se da sam takva samo kad su knjige u pitanju. Kao. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. O da, dogodi se :) usudila bi se reći i češće nego što mi je milo priznati ;)

    OdgovoriIzbriši